"How Are You?" Mitt första helt egenkoreograferade solo

 
 
Det här känns bra. Jag gjorde ett solo och fick möjligheten att framföra det på en föreställning vi hade på skolan för några veckor sedan. Jag tänkte nu dela med mig av det och om ni vill får ni gärna ge en kommentar om vad ni tyckte. Ska bli spännande att se vad ni skriver.
1 Fluff:

skriven

Jag är mäkta imponerad. Känslan var så himla fin! Riktigt fint solo! ❤️❤️❤️

Svar: Tack Fluff!!! Betyder så mycket <3 <3 <3
TheoChristoffer

2 Josefine Svensk:

skriven

Grymt Christoffer!! Vad du har utvecklats!! Jättefint! :D

Svar: Tack så mycket Josefine! ;D
TheoChristoffer

3 Elin Forsbeck :

skriven

Wow! Jag gillar det verkligen! 👏 Fin koreografi och du har fått så fin teknik!

Svar: Tack så mycket Elin! Betyder jättemycket!!
TheoChristoffer

4 Kattis:

skriven

Wow! Vilka starka känslor du förmedlade i ditt stillasittande moment..... sjukt bra!

Svar: Åh vad fin du är Kattis! Tack!!
TheoChristoffer

Kommentera här: