På hemväg efter ett halvår

Imorgon far jag hem till mamma och pappa i Blekinge, det blir dock bara en kort kort vistelse denna gång. Söndag åker jag tillbaka till Stockholm igen. Men det ska ändå bli lite skönt att faktiskt komma ner, om än för ett litet slag. Komma bort från Stockholm och bara få vara lite. Min moster har fyllt 50 och hon ska firas på lördag och det är dels det enda som är planerat och dels anledningen till att jag faktiskt kommer hem. Någonting känns dock konstigt, kan inte sätta fingret på vad det är, men kanske för att jag varit i Stockholm så länge nu, sedan sist jag var nere, eller är det bara för att jag inte riktigt känner mig så välkommen hemma i och med att de inte kan acceptera mig. Men det kanske går över imorgon. Vi får väl se! Ha en fin helg på er allihop!

Kommentera här: