Nollningsvecka

Är så nöjd med Balettakademien än så länge. Förra veckan var helt fantastisk och jag känner att klassen kommer att bli jättebra. Vi hade såklart nollning första veckan. Sex lag och alla lag hade varsin superhjälte. Min superhjälte var såklart Batman. Såhär såg jag ut ^^ och bredvid mig har ni Wondet woman. Så snygga vi är!! 
Med massa aktiviteter efter skolan i stort sett alla dagar, så hade vi jätteroligt allihop och det blev en bra gemenskap direkt. Vi var ute och gick i stan i våra fina kostymer, alltså jag var halvnaken, och gjorde massa uppdrag som vi fick poäng för. Bland annat dansade jag i fontänen i Kungsträdgården, kysste någon random kille på stan och fick en autograf på insida lår. Allt för att få så mycket poäng som möjligt, tävlingsinriktad som jag är xD Vi bakade en tårta, som gick lite sådär för mitt lag... Men hela nollningen avslutades med shower från varje lag. Då skulle jag vara jokern istället för Batman. Folk tyckte att jag var läskig där i mörkret och med min lite böjliga rygg. Sminket gjorde en i klassen, som är jätteduktig på det. 
Sedan blev det prisutdelning och fest. Mitt lag vann inte, men jag fick en medalj för bästa försök att vinna. Som sagt, är lite smått tävlingsinriktad så jag gjorde allt jag kunde. Räkte inte enda fram, men jag hade väldigt roligt på vägen. Det var ju faktiskt det viktigaste! 

Kommentera här: