Ingen bra start på 2016

Nyår firades med bästa Olivia och Daniela hemma hos Olivia med en massa andra människor som var jättemysiga. Jag blev dock ordentligt full och deckade vid tre, någon gång ska ju vara den första!
Fredagen spenderades något seg, med Emil och sedan med kebab och film med Olivia på kvällen. Lördagen blev dock ingen vidare bra dag. Vaknade halv fyra på morgonen och var väldigt dålig. Kräktes en hel del och hade väldigt ont i magen. Tror dock att det berodde på all den alkoholen jag drog i mig från nyår, och kände verkligen att jag inte ska dricka mer igen!
Så hela lördagen spenderades i sängen och fina Olivia kom hit med cola, nyponsoppa och skorpor för att jag skulle kunna få i mig något under dagen. Söndagen va jag betydligt bättre och kom till och med upp ur sängen. Måndagen kände jag mig bra och bestämde mig för att ta en dansklass på kvällen för att komma igång lite innan skolan börjar. Det skulle jag dock inte ha gjort. Tisdags var jag extremt trött och från igår så har jag haft hög feber och svullen hals. På måndag börjar skolan igen, och då vill jag ju såklart vara frisk.
Men ska totalt kurera mig till dess, och sköterskan jag pratade med för en liten stund sedan tyckte att jag ska dricka massa varmt och äta kallt som exempelvis glass, och det tänker jag ju verkligen följa! Ska bara orka ta mig till Coop och köpa glass först.

Så på det hela taget har jag i stort sett varit sjuk hela året. Men det kanske då innebär att jag inte blir sjuk mer på den delen av året som är kvar. Det håller jag tummarna för!

Kommentera här: