Auditions igen!

Förra veckan gjorde jag en audition för ett sommarjobb i ett danskompani. Tyckte att det kändes bra och jag var taggad. Det var en rolig audition med mycket material som bara slängdes ut till oss. Sånt gillar jag! I veckan fick vi svar och jag fick ett kanske ifall någon hoppar av. Slutgiltiga svaret kommer i slutet av månaden. Så håll tummarna för mig!

Dessutom ska jag söka ett annat dansjobb också. Som kallas Scandinavian Dancers och är på Silja Line. Kommer i så fall vara hela sommaren och jag kommer att få betalt för att dansa. Tycker också att det är spännande för audition är i Finland, där har jag aldrig varit, vilket ska bli jättespännande. Får jag jobbet så kommer det såklart att bli tufft. Kommer vara tvungen att repa med videofilmer som lärare hela vägen fram till sommaren. Är jättespänd på vad som komma skall och audition är om två veckor. Så håll alla tummar ni kan för mig nu!

Kommentera här: