Nederländerna, Rotterdam, Codarts

 Den glada känslan, fjärilarna börjar vakna till liv i magen och de känns hela vägen ut till fingrar och tår. Spänningen att komma till ett nytt ställe, spänningen att åka helt själv, förväntningarna. Ni har säkert också varit där, det är där jag är nu. 
Nederländerna, Rotterdam och Codarts. Det är dit jag är på väg i skrivande stund, aldrig sett staden, aldrig sett skolan, aldrig varit där. Nya erfarenheter ska jag få, nya vänner, nya dörrar som öppnas och massa dans. Det kommer jag göra i två veckor på detta ställe. 
Ska försöka uppdatera bloggen under tiden jag är iväg och lägga upp lite bilder, tänkte börja med denna. Allt jag tänker att jag kommer behöva dessa två veckor.
 
Önskar alla två härliga veckor hemma i Sverige!
 
PS. Jag lyckades faktiskt stänga väskan xD
 

Kommentera här: