Årets sista föreställning

Snart är första året på Balettakademien avklarat. Känns helt otroligt, så fort det har gått. Mycket har hänt dessutom, själv känner jag att min utvecklingskurva har varit enorm, inte minst personlighetsmässigt. Jag har dessutom framfört mitt alldeles egna solo på scen, vilket jag var så nervös för att göra. Det gick bra och jag är väldigt nöjd. Fått bra respons och jag kommer definitivt att fortsätta koreografera i framtiden. 
Nästa vecka är det då sista föreställningen. Det ska bli otroligt roligt. Ser fram emot att göra det och sedan gå på sommarlov i stort sett. Hoppas att så många som möjligt kommer och kollar. Jag är med i två koreografier, varav ett av dem är helt underbart roligt att göra.
 
 Idag är det min första dag på mitt nya jobb. Börjar klockan 13 och slutar 08 imorgon. Kommer jobba där hela sommaren och jag ser fram emot att lära mig något nytt och lära känna nya människor. Spännande ska det bli och jag är taggad!

Kommentera här: